همـا فیلم

دانلود سریالهای کره ای بروز با لینک مستقیم

همـا فیلم

دانلود سریالهای کره ای بروز با لینک مستقیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

 

نام : زندگی در مریخ - Life on Mars
به کره ای : 라이프 온 마스 / Laipeu On Maseu
ژانر : پلیسی - درام - سفر در زمان
کارگردان : لی جانگ هیو (ذهن های جنایتکار - همسر خوب - شهر بی رحم - من به عشق نیاز دارم)
نویسنده : لی ده ایل (بیا بجنگیم روح)
تعداد قسمت : ...
شبکه : OCN
تاریخ پخش : خرداد 97
روزهای : شنبه - یکشنبه
جایگزین : M.istress

 

خلاصه داستان
در طی تحقیقات درباره یه پرونده قتل سریالی،برای "هان ته جو" (جانگ کیونگ هو S3 ) اتفاقی میوفته.
یه روز از خواب بیدار میشه و میبینه برگشته به سال 1987.
واسه برگشتن به زمان حال،باید بتونه یه پرونده قتل رو حل کنه...

قسمت ششم اضافه شد
زیرنویس قسمت ششم اضافه شد
زیرنویس چسبیده قسمت ششم اضافه شد


 

بازیگران
Jung Kyung Ho S3 as Han Tae Joo
Park Sung Woong as Kang Dong Chul
Go Ah Sung as Yoon Na Young
Noh Jong Hyun as Jo Nam Shik
Oh Dae Hwan as Lee Yong Ki
Kim Jae Kyung as Han Mal Sook

 

E0وسط چین1: 360p 480p 540p 720p hardsub srt -

E03: 360p 480p 540p 720p hardsub srt

 

 

نظرات (۲)

  • سایت روبیکا
  • خوب بود ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم . مرسی که به وبلاگمون سر زدید

    سلام

     

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

     

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

     

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

     

    ممنون

    پاسخ:
    سلام .ممنون دوست عزیز . نظر لطفتونه . هنوز اول کارمون هست سریالهای بیشتری رو اضافه خواهیم کرد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی